U ovoj rubrici na vaša pitanja i dileme odgovara ekipa probranih stručnjaka. Pošaljite pitanje, mi cemo se pobrinuti i osigurati vam odgovor liječnika, psihologa, odgajatelja....
Da je dojenje iznimno korisno i za majku i za dijete - znaju već svi, ali jeste li znali da se dojena djeca uspješnije nose sa stresom i tjeskobom?
Pokazalo je to najnovije istraživanje - djeca koju su majke dojile bolje se nose sa stresom u školskoj dobi.
U grupi od gotovo 9000 djece u dobi od 5 do 10 godina djeca kojanisu dojena, a roditelji su im se razveli, imala su 9, 4 puta veći rizik od izrazite tjeskobe u usporedbi s onima koja su dojena.
Djeca koju su majke dojile, a roditelji su im se razveli (ili se razvode) imala su samo 2,2 puta veći rizik od tjeskobe.
Dojenje je povezano s otpornošću na psihosocijalni stres -kažu autori studije u stručnom časopisu Archives of Diseases in Childhood.
Jutarnji list/HealthDay News
August 12 2008 16:30:04
646 Čitanja
· · · Podijeli
Ponekad ti je dosta svega? Nisi jedina, samo si čovjek, a to nije uvijek lako biti. Kad ti pukne film – dođi izjadaj se. Tipkovnica sve može podnijeti.
Uspavljuju se sisanjem prsta, maženjem omiljene krpice ili ruba dekice? Ili su u igri ponovno roditelji umornoga uma i pričanje priče prije spavanja? Prva pomoć je tu - naše pričice za laku noć!